Новини

 

На підготовчому відділенні КНУ відбулися відкриті уроки

12.09.2017

9 вересня на підготовчому відділенні Університету відбулися відкриті уроки для учнів 10 – 11-х класів, потенційних абітурієнтів 2018 року.

Цей захід, ініційований завідувачем підготовчого відділення Ляшенко І. В., вперше проводився три роки тому і виявився найбільш ефективним як профорієнтаційний та інформаційно-роз’яснювальний.

Головна мета цих занять – ознайомити батьків з процесом навчання, дати їм відчути себе на місці своєї дитини: написати конспект, відповісти на запитання викладача, відпрацювати чотири пари.

Натомість абітурієнти мали вподовж цього дня визначити для себе формат підготовки до складання ЗНО – інтернет, школа, репетитор або підготовче відділення. Вибір завжди ускладнюється тим, що вивчення опису програми або заочне знайомство з викладачем на сайтах навчальних закладів найчастіше не дає вступнику повного розуміння того, що ж саме чекає його на заняттях. Адже повною мірою оцінити якість та обсяг навчання можна тільки в аудиторії.

Цього року можна було відвідати заняття з історії України (доц. Загороднюк Т. С.), у тому числі для денного відділення (доц. Ляшенко І. В.), української мови та літератури (ст. викладач Сапожнікова О. В.), англійської мови (канд. філолог. наук Ребенко М. Ю.), математики (канд. фіз.-мат. наук Іваненко Д. О.), географії (викл. Дорошук В. А.), хімії (доц.Грабчук Г. П.), фізики (доц. Коваленко А. В.).

Лекційні аудиторії корпусу механіко-математичного факультету, де відбувався захід, не вміщували всіх бажаючих; їх приїхало з різних куточків України понад вісімсот. Це майбутні студенти та їхні батьки з Дніпра, Кривого Рогу, Тернополя, Івано-Франківська, Одеси, Ужгорода, Вінниці,Чернігова, Черкас, м. Пологи і м. Бердянськ Запорізької області, м. Долинська (Кіровоградська область), Сум, Хмельницького, Ніжина, Маріуполя, Богуслава, а також Києва і Київської області.

Відкритий урок – візитівка навчального закладу та викладача. Скільки б не сперечалися про «показовий» характер таких уроків, про винятковість форм і методів, саме відкриті уроки презентують викладача як професіонала.

Наприкінці уроків охочі та заохочені до навчання мали змогу поставити запитання щодо подальшого процесу підготовки, а також спланувати графік занять.

 Текст: Олена Сапожнікова

Фото: Вікторія Грицун

Прес-центр

Інформаційно-обчислювальний центр університету

© Всі права захищені 1995-2024