Новини

 

Майбутнє реклами за інтернет-маркетингом

13.03.2017

14 березня о 15.00 в аудиторії 204 Головного навчального корпусу Київського національного університету імені Тараса Шевченка відбудеться лекція професора Академії управління бізнесом Хабіба Аль Сулеймана «Майбутнє реклами за інтернет-маркетингом: як правильно витрачати рекламний бюджет на мережеві інструменти для розвитку свого бізнесу».

Доктор Хабіб Аль Сулейман викладає бізнес-адміністрування та маркетинг за сумісництвом у 4-х національних університетах різних країн. Нагороджений відзнакою МЕНАА у номінації «Кращий бізнес-лідер», що присуджується Інститутом лідерства та управління (ILM), Групою City & Guilds (Великобританія) та Цюрихським університетом прикладних наук (ZHAW). Доктор Хабіб Аль Сулейман працював у 4-х бізнес-школах Швейцарії, очолював одну з найбільших приватних шкіл в Швейцарії.

 

 

Центр комунікацій

Інформаційно-обчислювальний центр університету

© Всі права захищені 1995-2024