Новини

 

Vodafone і КНУ займуться розвитком Data Science в Україні

18.01.2017

Vodafone Україна і Київський національний університет імені Тараса Шевченка підписали Меморандум про співпрацю з розвитку освітнього напряму Data Science (Наука про дані) у період 2017-2020 рр.

Співпраця передбачає спільну розробку і створення освітніх програм, а також організацію практики для студентів четвертих курсів економічного факультету спеціальності «Економічна кібернетика».

«Бізнес майбутнього будується на Big Data, а його успіх залежить від того, наскільки ефективно бізнес з цими даними працює. На сьогоднішній день тільки високотехнологічні компанії можуть дозволити собі працювати з Big Data. Щодня ми обробляємо близько семи мільярдів цифрових записів, що майже дорівнює чисельності населення Землі. За допомогою математичного моделювання ми вибудовуємо зв'язки між цими даними і визначаємо залежності, що допомагають нам у прийнятті того чи іншого бізнес рішення, – коментує  начальник відділу CRM і Digital комунікації Vodafone Україна Володимир Рибалко, – подібні аналітичні продукти створюють фахівці з великих даних, попит на яких буде тільки зростати. Спільно з КНУ імені Тараса Шевченка ми розробимо першу в Україні програму підготовки Data-фахівців у цій професії.  За версією Harvard Business Review вона стане однією з найперспективніших і привабливих професій 21 століття».

У рамках угоди учасники Меморандуму створять робочу групу, до якої увійдуть викладачі економічного факультету та співробітники Vodafone Україна, які спеціалізуються на роботі з Big Data. Завданням робочої групи стане проведення спільних наукових робіт та інтеграція накопичених знань і глобальної експертизи Vodafone у навчальні програми для студентів.

«Підготовка фахівців високого рівня супроводжується постійною актуалізацією навчальних планів з урахуванням потреб життя і розвитку науки, а також вимог Болонського процесу, підготовкою підручників нового покоління, викладанням спеціальних дисциплін іноземними мовами, запровадженням інтерактивних технологій у навчальному процесі, а також інтеграцією освіти з практикою на підприємствах, в установах і організаціях. Спільно з Vodafone ми створимо якісний інноваційний продукт і інтегруємо його в освітній процес», – коментує декан економічного факультету КНУ Віктор Базилевич.

Практика студентів пройде в дирекції з маркетингу Vodafone Україна, зокрема, у відділі CRM і Digital комунікації. Цей відділ займається глибинним аналізом великих даних, що їх використовують для розвитку абонентської бази.

 В основні завдання групи Data-фахівців входить: побудова економетричних моделей для визначення поведінки абонентів, продажу продуктів і послуг та ін. Аналіз великих даних дозволяє компанії розпізнати можливі потреби клієнта і сформувати пропозиції, яких клієнт потребує в певний момент часу. Студенти на практиці ознайомляться з роботою інформаційних технологій, які забезпечують обробку надвеликих масивів інформації, а також проведуть різного роду дослідження.

Прес-центр

Інформаційно-обчислювальний центр університету

© Всі права захищені 1995-2024