Новини

 

У КНУ презентували перший в Україні навчальний посібник із соціальної реклами

19.12.2016

16 грудня 2016 року в Інституті журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка відбулася презентація книжки Дмитра Олтаржевського «Соціальна реклама». 

Дмитро Олтаржевський – відомий український теоретик і практик у галузі PR, доктор наук із соціальних комунікацій, доцент кафедри реклами та зв’язків із громадськістю Інституту журналістики КНУ імені Тараса Шевченка. Він має понад 50 наукових публікацій та книг із тематики паблік рілейшенз, корпоративних медіа та корпоративної соціальної відповідальності

«Соціальна реклама» є першим на теренах України навчальним посібником, що присвячений такій темі. За мету праці автором було обрано поглиблення уявлень майбутніх фахівців і професіоналів про історію, сутність і функції цього особливого виду комунікацій, сприяння вивчення теоретичних і прикладних аспектів соціальної реклами, а також використання креативних інструментів у реалізації соціальних кампаній. Матеріал праці розкривається із урахуванням українських реалій, ґрунтується на міжнародному досвіді і проілюстрований прикладами вітчизняних проектів.

Сам автор говорить, що соціальна реклама активно розвивається тоді, коли в країні або все дуже добре, або навпаки. Нині цей вид комунікації надзвичайно актуальний для України, його використовують для розв’язання найболючіших суспільних проблем. Проводяться інформаційні кампанії на підтримку Збройних сил України, на захист переселенців. Соціальна реклама допомагає боротися з корупцією, алкоголізмом, наркоманією, іншими фізичними і духовними хворобами нашого суспільства. Тому робота в цій сфері потребує відповідним знань і навичок. Саме цим і була зумовлена поява нашого нового навчального посібника «Соціальна реклама».

Центр комунікацій

Інформаційно-обчислювальний центр університету

© Всі права захищені 1995-2024