Новини |
Tweet |
Перемога – наша традиція! |
|
---|---|
1-4 квітня 2014 року у Харкові відбувся фінал VIII Міжнародного студентського конкурсу рекламних та PR-проектів «Золотий компас», що зібрав більше 700 студентів з 69 вищих навчальних закладів семи країн світу: Білорусі, Грузії, Казахстану, Латвії, Росії, України, Туркменістану. З кожним роком популярність заходу зростає, адже інноваційні ідеї учасників привертаютьувагу як науковців, так і практиків.
«Золотий компас» для наших студентів — це організація якісної командної роботи: кооперація та розподіл завдань між учасниками, таймінг, самоорганізація та реальна оцінка власних сил. Конкурс — приклад результативної співпраці з реальною компанією — стартапом Preply.com., яка допомогала розібратися у маркетингових деталях, ділилася досвідом, ідеями та баченням. Загалом змагання стали цінним досвідом, джерелом цікавих контактів і зарядом драйву для продовження роботи у PR. Студенти Інституту журналістики вибороли перше місце у секції PR «Соціальні та освітні ініціативи», де захищали свійпроект "5 o'clock", мета якого — вивчення англійської мови онлайн. Командний переможний дух, взаєморозуміння, злагоджені дії дали вражаючий результат. Тож щиро вітаємо Ірину Купчинську, Марину Майбороду, Валерію Крутських та Вікторію Мошкіну з перемогою! Л. М. Вежель, доцент кафедри реклами та зв'язків із громадськістю |
© Всі права захищені 1995-2024