Новини

 

Український студентський фестиваль реклами

25.02.2005
8 квітня 2005 року на базі Київського національного торгівельно-економічного університету вдруге проводиться Український студентський фестиваль реклами (УСФР). Його головною метою є підвищення рівня підготовки спеціалістів із спеціальностей рекламного спрямування, пошук та популяція творчих досягнень студентської молоді в галузі реклами.

Під час фестивалю планується проведення майстер-класів, модераторами який будуть провідні фахівці в галузі реклами, а також ярмарок вакансій, круглий стіл із питань підготовки спеціалістів рекламного фаху.

Запрошуємо викладачів та студентів Київського національного університету імені Тараса Шевченка взяти участь у заходах фестивалю, зокрема у його творчому конкурсі. Переможці творчого конкурсу отримують призи організаторів фестивалю.


Додаток


Положення

про Другий УКРАЇНСЬКИЙ СТУДЕНТСЬКИЙ ФЕСТИВАЛЬ РЕКЛАМИ


Термін проведення: 7-8 квітня 2005 року

Місце проведення заключних офіційних заходів Фестивалю - приміщення Київського
національного торговельно-економічного університету (м. Київ, вул. Кіото, 19)

Організатори Фестивалю:
Редакція Українського професійного журналу Маркетинг і реклама
Київський національний торговельно-економічний університет
Інформаційно-рекламне агентство Стиль-С.
Розподіл функцій, прав і обов'язків між співорганізаторами визначається додатковими угодами між Дирекцією фестивалю та співорганізаторами.

Фестиваль проводиться за підтримки:
Міністерства освіти та науки України, Всеукраїнської рекламної коаліції, Спілки рекламістів
України, Української асоціації маркетингу

Оргкомітет Фестивалю
Співголови оргкомітету:
Мазаракі А.А, ректор Київського національного торговельно-економічного університету
Сєрков О.В.., директор ІРА Стиль-С
Ромат Є.В., головний редактор журналу Маркетинг і реклама
Члени оргкомітету:
Ортинська В.В., зав. кафедрою маркетингу КНТЕУ Пирогова Т.А., заст. гол. редактора Маркетинг і реклама Александрова Н., менеджер відділу маркетингу ІРА Стиль-С
Директор фестивалю:
Євген Ромат, головний редактор журналу "Маркетинг і реклама"

Дислокація оргкомітету Фестивалю:
Украйна, м. Київ, вул. Кіото, 19, кафедра маркетингу
тел. +38 (044)531 48 37, +38 (044)531 48 38
E-mail: marketing@knteu.kiev.ua
Украйна, 61024, м. Харків, вул. Лермонтовська 38 а
тел. +38 (057) 704-1245, +38 (057) 716 48 40
E-mail: info@studfestival.com.ua;

Паркетная доска и другие покрытия из дерева.. www.studfestival.com.ua диплом на заказ. Паркетная доска и другие покрытия из дерева. Ортопедическая обувь Woopy

1. Цілі та завдання Фестивалю

1.1. Пошук та популяризація творчих досягнень студентської молоді у галузі реклами.

1.2. Підвищення рівня підготовки спеціалістів із спеціальностей рекламного спрямування. Для цього – забезпечення плідного діалогу практиків рекламного бізнесу з викладачами навчальних дисциплін рекламного спрямування, а також обмін досвідом у сфері викладання названих дисциплін у вищих навчальних закладах. У програмі Фестивалю проводиться Всеукраїнська науково-методична конференція викладачів рекламних та суміжних навчальних дисциплін.

1.3. Популяризація рекламних спеціальностей в Україні та вищих навчальних закладів, що проводять навчання за спеціальностями рекламного спрямування.

1.4. Допомога студентам-учасникам Фестивалю в успішному працевлаштуванні.

1.5. Відбір кращих робіт та представлення їх на міжнародному рівні, на Міжнародному студентському фестивалі реклами (Москва), на Київському Міжнародному фестивалі реклами, на виставці REX тощо.

2. Участь у Фестивалі

2.1. Учасником конкурсної програми Фестивалю може бути будь-яка особа, громадянин України, що є студентом будь-якої форми навчання вищого навчального закладу всіх форм власності (у тому числі системи перепідготовки спеціалістів). Рішення про допуск до складу учасників конкурсної програми громадян зарубіжних держав приймається спеціальним рішенням Оргкомітету.

2.2. Участь у творчій програмі Фестивалю є для учасників безкоштовною. Проїзд та проживання (крім запрошених оргкомітетом гостей та наявності попередньої домовленості) учасників і гостей заходів Фестивалю фінансується за рахунок учасників.

2.3. Для участі у Фестивалі необхідно заповнити типову реєстраційну форму заяви (додаток). Форма заповнюється українською мовою (для іноземних учасників допускається російська або англійська мова). Заповнена учасником форма автоматично означає згоду учасника дотримуватись усіх пунктів цього Положення.

2.4. Пересилання робіт на адресу Оргкомітету проводиться за рахунок відправника. Поштова адреса Оргкомітету: Украйна, Украйна, 61024, м. Харків, вул. Лермонтовська, 38а, редакція журналу Маркетинг і реклама, оргкомітет Українського студентського фестивалю реклами.

2.5. Заяви заповнюються учасниками та відсилаються за електронною адресою info@studfestival.com.ua. Роботи без реєстраційної форми до участі у творчому конкурсі не допускаються.

2.6. Термін подання робіт – з 10 січня до 31 березня 2005 р. Після вказаного терміну роботи до участі у творчому конкурсі не допускаються.

2.7. Усі роботи, що надійшли до оргкомітету Фестивалю, не рецензуються та учасникові не повертаються.

2.8. Учасник гарантує власне авторство та дотримання авторських прав на рекламні твори, що надіслані до Оргкомітету (використовувані музика, художні образи тощо).

2.9. Організатори фестивалю мають право використовувати роботи, що надіслані на Фестиваль, в навчальному процесі, друкувати їх у пресі (інших засобах ЗМІ) за умови вказати авторство з метою популяризації Фестивалю та в інших некомерційних цілях.

2.10. Учасники, які беруть участь у створенні реклами за спеціальними творчими проектами спонсора та організаторів, таким чином позначають згоду передати авторські права на свої роботи за умови отримання винагороди від організаторів цих проектів.

2.11. Переможці, призери та володарі інших призів Фестивалю мають право використовувати призи та дипломи Фестивалю для реклами и популяризації власної творчості.

3. Журі Фестивалю

3.1. До складу журі Фестивалю входять провідні співробітники українських та зарубіжних рекламних компаній, представники громадських професійних організацій рекламістів та маркетологів. Робота у складі журі викладачів вищих навчальних закладів (особливо консультантів учасників Фестивалю), як правило, не дозволяється.
3.2. Загальне керівництво роботою журі здійснюється Головою журі, що запрошується Оргкомітетом Фестивалю, як правило, з активних діячів рекламного бізнесу та громадських професійних організацій рекламістів.

3.3. У складі журі за відповідною номінацією Оргкомітетом визначається Голова журі за номінацією.

3.4. У межах Фестивалю проводяться творчі конкурси (номінації):

а) розробка оригінал-макетів друкованої реклами (плакатів та листівок);
б) розробка макетів носіїв фірмового стилю;
в) конкурс соціальної реклами;
г) розробка оригінал-макетів зовнішньої реклами;
д)конкурс упаковки;
е) конкурс на кращий проект рекламної кампанії;
є) конкурс Інтернет-реклами
ж) конкурс відеореклами.

3.5. Рішення журі конкурсу виносяться зо підсумками голосування простою більшістю голосів. У разі рівної кількості голосів вирішальним вважається голос голови журі. Рішення журі, що оформлене протоколом, є остаточним. Втручання членів оргкомітету та дирекції Фестивалю в розподілі місць за результатами творчого конкурсу неприпустиме.

4. Нагороди Фестивалю

4.1. У кожній категорії (номінації) конкурсів присуджуються перше, друге та третє місця, а також визначаються фіналісти конкурсу (шорт-ліст). Роботи, що зайняли перші 3 місця нагороджуються дипломами Фестивалю. Робота, що зайняла 1-е місце, оголошується "Кращою роботою за номінацією" та нагороджується спеціальним призом.

4.2. За підсумками всіх конкурсів (номінацій) керівниками журі за номінаціями під керівництвом Голови журі (Великим журі Фестивалю) найкращій роботі Фестивалю присуджується Гран-Прі Фестивалю.

4.3. Крім того, учасникам Фестивалю можуть присуджуватися спеціальні призи спонсорів, засобів масової інформації (за узгодженням із Оргкомітетом) та Приз глядацьких симпатій.

4.4. Роботи призерів Фестивалю за всіма номінаціями подаються Оргкомітетом на Міжнародний Студентський фестиваль реклами в Москві та Київський Міжнародний фестиваль реклами. Ці процедури є безкоштовними для переможців Фестивалю.

5. Технічні вимоги до робіт, що приймають участь у творчому конкурсі Фестивалю

5.1. Конкурсні роботи на конкурс оригінал-макетів для друкованої реклами та конкурс розробка оригінал-макетів зовнішньої представляються у вигляді кольорового роздрукування формату А4, що наклеєна на основі чорного кольору формату A3. У разі, якщо робота учасника вже пройшла стадію виробництва, плакати, каталоги, календарі та таке ін. представляються в натуральному виконанні.

5.2. Всі роботи за номінаціями, що позначені у пп. 1-3 мають містити на зворотному боці інформацію про те, хто надіслав цю роботу, її назву, категорію конкурсу.

5.3. Роботи на конкурс рекламної кампанії має бути оформлений у вигляді письмової наукової роботи, що повинна містити маркетингове опрацювання проблеми, що має визначити характеристики цільової аудиторії, сформульовані завдання рекламної кампанії та ескізи засобів реклами, що в ній використовуватимуться. Робота на твердому носієві супроводжується комп'ютерною копією.

5.4. На конкурс інтернет-реклами кожна робота подається у вигляді точної копії сайту або його фрагменту, включаючи всі необхідні графічні та програмні елементи. Програмні елементи мають гарантувати безпечне для комп'ютерів функціонування. В інших випадках вони знімаються з конкурсної програми. Кожна з робіт повинна мати назву та містити URL. Кожний сайт має бути розташований в окремій папці, загальний обсяг якої не повинен перевищувати 1,44 Mb. Якщо на конкурс інтернет-реклами надіслані банери, то використовуються формати *.gif, *.jpg, flash, Java, html. Їхній розмір має складати 468x60, 100x100, 120x120, 160x60, 120x60 и т.д. Кнопки 88x31 та менше до участі в конкурсі інтернет-реклами не допускаються. Обсяг банерів обмежений 14 Кб для банерів 468x60, і 10 Кб для банерів інших розмірів.

5.5. Роботи на конкурс відеореклами приймаються виключно у цифровому форматі, записані на CD-диски.

6. Фінансування заходів Фестивалю

6.1. Фестиваль є неприбутковим проектом.

6.2. Джерелами фінансування заходів Фестивалю є: кошти співорганізаторів, надходження до дирекції УСФР від спонсорів та рекламодавців за послуги в галузі маркетингових комунікацій, добровільні пожертви меценатів (юридичних та фізичних осіб).

Заявку на участь у творчому конкурсі УСФР слід до 31.03.05р. направити (з роботою) за адресою: 61024, м. Харків, а/с 7095, або передати до кафедри маркетингу та комерційної діяльності КНТЕУ (Київ, ул. Кіото, 19, ст. метро "Лісова") або попередньо на електронну адресу: info@studfestival.com.ua.
Інформаційно-обчислювальний центр університету

© Всі права захищені 1995-2024