Новини |
Tweet |
Друга Школа Соціального Лідерства |
|
---|---|
З 6 по 9 лютого 2017 року у місті Буча Київської області пройшла Друга Школа Соціального Лідерства, організатором якої виступила новостворена кафедра факультету психології, – кафедра соціальної реабілітації та соціальної педагогіки. Керівник проекту – завідувачка кафедри, доктор психологічних наук, професор Олена Чуйко; методолог проекту – кандидат психологічних наук, доцент кафедри Анастасія Кунцевська. Головним завданням Школи Соціального Лідерства є створення середовища для розвитку і підтримки талановитої студентської молоді, здатної продукувати соціальні зміни в країні. Учасниками Зимової Школи стали студенти спеціальності «соціальна робота» – майбутні соціальні працівники, соціальні реабілітологи, соціальні педагоги. Саме спеціалісти цього фаху мають бути готовими до зустрічі із новими викликами сьогодення: соціальною апатією, нівелюванням споконвічних моральних цінностей, безробіттям, маргіналізацією окремих груп населення, екологічними катаклізмами тощо. У таких ситуаціях мають бути ті, хто здатен своєю діяльністю допомагати людям. Важливо – стимулювати бажання долати проблемну ситуацію, бачити нові привабливі і прагматичні цілі особистісного розвитку, залучати до повноцінного соціального життя і до суспільних процесів. Ця місія повинна належати соціальному лідеру, який є водночас натхненником і організатором, креативним менеджером і дипломатом, а ще проектантом гуманітарного середовища життєдіяльності особистості, яка прагне до самоактуалізації власних здібностей і потенціалів у новій реальності. Цього року Школа була присвячена темі соціального підприємництва, як одній із перспективних технологій розвитку активної громадської позиції, спрямованої на соціальні зміни. У роботі Школи взяли участь майстри своєї справи: Василь Назарук (менеджер Програми соціального інвестування Western NIS Enterprise Fund), Катерина Смаглій (директор Інституту Кеннана у Києві); Jean Pierre Wilken (засновник міжнародної організації CARE EUROPE, професор університету Utrecht, доктор наук з соціальної роботи) та інші. Програму Школи було розроблено таким чином, щоб забезпечити всебічний розвиток учасників і задіяти усі способи мислення. Це завдання було вирішено організаторами Школи через постійну зміну форм роботи: презентації, інтерактивні лекції, групова робота, соціальний театр, ігрові технології психологічно та діяльнісно-орієнтовані тренінгові практики, кіноклуб (де учасники могли аналізувати проблеми лідерства, конкуренції та соціальної ініціативи на кіно-прикладах), а також йога-сесії, де усі охочі могли опанувати техніки роботи зі стресом та розслаблення. Школа не є комерційним проектом, найбільша вигода – розвиток проектного мислення, нестандартного бачення, соціальної відповідальності молодих лідерів при постановці та вирішенні проблем розвитку сучасного суспільства. Відбір учасників відбувався через конкурс мотиваційних листів, в яких майбутні претенденти описували свої проектні ідеї та шляхи їх реалізації в найближчому майбутньому. Двадцять учасників, які представили найбільш перспективні й оригінальні ідеї, отримали фінансову підтримку від Благодійного фонду Ukraine Charity (Великобританія) та організаційну допомогу ГО «Соціальні ініціативи з охорони праці та здоров’я» (Київ).
Центр комунікацій |
© Всі права захищені 1995-2024