Новини

 

Процедура поселення в гуртожиток

01.08.2016

Цього року "гаряча пора" поселення у гуртожитки Університету розпочалася фактично з 29 липня. Спочатку ця процедура чекає магістрів, а згодом приєднаються і бакалаври. Аби полегшити проходження етапу поселення, пропонуємо Вашій увазі алгоритм поселення до студентських гуртожитків Київського національного університету імені Тараса Шевченка: 

Крок 1. Удома:

Якщо Ви потребуєте ліжко-місця в гуртожитку, то під час подачі документів до приймальної комісії необхідно зробити відповідну позначку в заяві.

Якщо Ви рекомендовані до зарахування і надаєте оригінали документів для зарахування на навчання, то підготуйте заздалегідь та візьміть із собою  пакет документів, необхідних для поселення:

  • Заява на поселення (роздрукувати бланк та заповнити за зразком).
  • Копії документів, які підтверджують пільги (за наявності).
  • Договір на поселення (роздрукувати договір, та додаток до договору,  заповнити договір за зразком) – 2 примірники.
  • Копія паспорта (1, 2 та 11 сторінки).
  • Копія ідентифікаційного коду.
  • Оригінал довідки про проходження флюорографічного огляду, який пройдено не більше року тому.
  • Фотокартки  3 x 4  6 шт.
  • Конверт  11 x 16 (без марки).
  • Заява на утримання зі стипендії оплати за проживання в гуртожитку (роздрукувати бланк заяви, заповнити за зразком) – 1 примірник (лише для студентів бюджетної форми навчання).
  • Копії та оригінали документів, які підтверджують пільги, необхідно надати ОБОВ’ЯЗКОВО!

Крок 2. Комісія з поселення:

Комісії з поселення факультету / інституту буде сформовано при відповідних Приймальних комісіях, тобто в тих самих приміщеннях. Усе, що потрібно Вам зробити  це уточнити номер кабінету.

Якщо Ви є в списку на поселення, то надаєте комісії з поселення такі документи:

  • Заява на поселення.
  • Копії документів, які підтверджують пільги (за наявності).
  • Після цього, Комісія надає Вам  направлення на поселення.

Крок 3. Дирекція студентського містечка:

Після отримання направлення на поселення, Ви прямуєте до Дирекції студентського містечка (вул. Ломоносова, 59 гуртожиток № 6), де отримуєте тимчасову перепустку до гуртожитку. До 01.09.2016 р. (доки Ви не є студентом Університету) мешкати в гуртожитку Ви можете лише як категорія «Інші». З 01.09.2016 р. Вас автоматично переведуть в категорію «Студент» і Ви мешкатимете в гуртожитку на загальних засадах. Постійну перепустку Ви отримаєте пізніше (упродовж місяця). Вартість проживання категорії «Інші» орієнтовно 600 грн./міс. Вартість проживання категорія «Студент» 330 грн./міс.

Перелік необхідних документів, які потрібно надати інспектору відділу поселення:

  • Направлення на поселення (видане комісією з поселення).
  • Заява на поселення.
  • Копія паспорта.
  • Копія ідентифікаційного коду.
  •  Фотокартки  3 x 4  3 шт.

Крок 4. Гуртожиток:

Отримавши тимчасову перепустку, Ви рушаєте до Вашого гуртожитку. Номер гуртожитку та номер кімнати будуть зазначені в перепустці.

Перелік необхідних документів, які необхідно надати адміністрації гуртожитку:

  • Тимчасова перепустка (видана відділом поселення).
  • Договір на поселення  2 примірники.
  • Оригінал довідки про проходження флюорографічного огляду, який пройдено не більше року тому.
  • Конверт  11 x 16 (без марки).
  • Фотокартки  3 x 4 3 шт.
  • Заява на утримання зі стипендії оплати за проживання в гуртожитку (для студентів бюджетної форми навчання).

Завідувач гуртожитком проводить інструктажі з Техніки безпеки та ознайомлює із  Правилами внутрішнього розпорядку в студентських гуртожитках (під підпис), видає повідомлення на оплату першого місяця проживання в гуртожитку та ключ від кімнати, у яку Ви були направлені Комісією з поселення. Ви в гуртожитку – ласкаво просимо!

Центр комунікацій

Інформаційно-обчислювальний центр університету

© Всі права захищені 1995-2024