Новини

 

«Молодим спеціалістам: щоб стати маркетологом...»

05.02.2014
Сучасна статистика показує, що на вакансії в департамент маркетингу надходять дуже різні резюме. Сьогодні кожен 5-й молодий спеціаліст бажає «займатися рекламою чи просуванням компанії». Кандидати на такі вакансії мають освіту маркетолога, журналіста, філолога, фізика, біолога, математика і навіть стоматолога. Звичайно, більшість із них заявляють, що повністю теоретично і практично підготовлені до початку роботи. Але професійні рекрутери вміють визначити ексклюзив від фальшу. Тому на такі посади потрапляють дійсно обрані. За межами простору маркетингу існує безліч талановитої молоді, яка в думках бажає працювати маркетологом, але свідомо відчуває, що знань і практики зовсім не вистачає для реалізації мрії. Але не варто засмучуватись – сьогодні існує безкоштовна «Школа маркетингу», яка проходить на базі КНУ ім..Т.Шевченка кожного року в лютому.

«Школа маркетингу 2014» - це спеціальний освітній проект, який ініційований Центром працевлаштування студентів та випускників. «Школа маркетингу 2014» складається з 16 тренінгів, практичних завдань та креативних дій. «Школа маркетингу 2014» - проект для активної молоді, який спрямований на допомогу сучасному поколінню, що прагне працювати у сфері маркетингу, здобуття основних знань в даній галузі від практиків - досвідчених фахівців з маркетингу провідних компаній України. І не важливо, яка у тебе освіта - маркетолога, журналіста, філолога, юриста, математика чи актора; важливо – бажання та здібності! Проект «Школа маркетингу 2014» надасть нову інформацію, цікаві контакти, безліч маркетинг-ідей та можливість ПРАЦЕВЛАШТУВАТИСЯ В КРАЩІ КОМПАНІЇ України.

Мета: зацікавленим студентам-випускникам отримати досвід, інформацію з маркетинг-тем, сучасні методики, незамінні матеріали, можливість знайти роботу в департаментах маркетингу компаній-учасників даної школи та інших провідних компаній.

Місце проведення та адреса: Київський національний університет імені Тараса Шевченка,
Червоний корпус, вул. Володимирська 60, каб.204.
Учасники: студенти та випускники (50-55 чол.), що за попередньою реєстрацією пройдуть попередній відбір на мотивацію участі.
Дата та час: 10-27 лютого 2014 року (щоденно по Пн., Вт., Ср. та Чт.), час вказується в програмі заходу.

Під час проекту учасники отримають практичні навички з маркетингу в роботі групами та індивідуально. Учасники Школи познайомляться з кращими фахівцями маркетингу, отримають спеціальні матеріали та методики, дізнаються про нові напрямки розвитку та ін. Для закріплення теоретичних знань лектори можуть надати учасникам проекту для розв’язання реальні кейси. На закритті проекту (27 лютого 2014 року) буде визначено 3-х найкращих спікерів та 10-х кращих учасників проекту, які отримають відповідні сертифікати. Спікери зможуть запросити до себе на роботу кращих учасників проекту.
.

За додатковою інформацією звертайтеся до організаторів:
Володимир Швець, 095-387-96-99,
(обов'язково приєднуйтесь)



Інформаційно-обчислювальний центр університету

© Всі права захищені 1995-2024