Новини

 

Тренінги з новітніх медіа 2011/2012 розпочалися зі створення онлайн-текстів

23.11.2011
23-24 листопада в Інституті журналістики КНУ імені Тараса Шевченко Ресурсно-консультаційний центр з новітніх медіа та комунікаційних технологій проводив тренінги на тему «Імідж та індивідуальний образ журналіста в новітніх медіа» в рамках грантового проекту «Підвищення якості фахової освіти з новітніх медіа та комунікаційних технологій у регіональних навчальних закладах» за підтримки Міжнародного фонду Відродження (керівник проекту Вікторія Шевченко).
Впродовж двох днів п’ять тренерів поділися своїм професійним досвідом на такі теми: «Особливості створення онлайн-текстів» (Тетяна Козак), «Джерела трафіку в українському Інтернеті» (Сергій Даниленко), «Побудова особистого іміджу журналіста в Інтернеті» (Вахтанг Кіпіані), «Особливості професії інтернет-журналіста» (Соня Кошкіна), «Організація роботи інтернет-видання» (Артем Захарченко).
У тренінгах брали участь викладачі регіональних вишів, відібрані на конкурсній основі та студенти-журналісти трьох навчальних закладів, які започатковують студентський майданчик з новітніх медіа та комунікаційних технологій.
Присутні мали змогу обмінюватися власним досвідом, вирішувати спільні проблеми з новітніх медіа та комунікаційних технологій, проводилися групові консультації з питань відносин інтернет-журналіста з інтернет-аудиторією, надавалися практичні рекомендації початківцям, що лише нещодавно зацікавилися роботою «онлайн», та професіоналам, які працюють у даній сфері ЗМІ вже не один рік.
Кожен тренер побудував свою розмову з аудиторією по-своєму. Наприклад, Тетяна Козак, блог-редактор Корреспондент.net, провела порівняльну характеристику видання у друкованому та електронному форматі. «Люди в интернете ищут конретную информацию» - зауважила пані Тетяна.
Вахтанг Кіпіані, головний редактор сайту «Историческая правда», «Владометр», відомий український журналіст та блоггер, розповів про блогосферу, як джерело інформації. Хоча сам схильний до думки, що «блогінг – це гра своїх для себе».
Шеф-редактор LB.ua, Соня Кошкіна, побудувала свою розмову за принципом: питання-відповідь. Будь-хто з аудиторії мав змогу задати їй запитання, що стосувалося професії інтернет-журналіста та отримати вичерпну відповідь з коментарями та доповненнями.
Метою грантового проекту «Підвищення якості фахової освіти з новітніх медіа та комунікаційних технологій у регіональних навчальних закладах», що здійснюється за підтримки Міжнародного фонду “Відродження” є розширення діяльності Ресурсно-консультаційного центру з новітніх медіа та комунікаційних технологій, залучення нових учасників та експертів, деталізацію напрямків, які виявилися найбільш актуальними за результатами першого року реалізації проекту.





ПРЕС-ЦЕНТР

Інформаційно-обчислювальний центр університету

© Всі права захищені 1995-2024