Новини

 

Корейський конкурс-есе

29.11.2010
Київський національний університет імені Тараса Шевченка разом з Посольством Республіки Корея в Україні організували корейський англомовний конкурс-есе на тему “What can we do to realize better cooperative relations between Korea and Ukraine, particularly in energy efficiency and resource development when the tendency towards common propriety in the globalization era of the 21st century is a common phenomenon”. (Що слід зробити, щоб краще реалізувати відносини співробітництва між Республікою Корея та Україною, зокрема в оптимальному використанні енергії та ресурсів, в той час як тенденція до доцільності використання ресурсів в епоху глобалізації 21 століття є загальним феноменом).
Дана тема вимагала не тільки досконалих знань англійської мови, а також певної компетенції у питаннях з економіки. Не зважаючи на це, більшість студентів нашого університету відмінно справилися із поставленою задачею. Іх твори вразили чіткістю побудови, загальною ерудованістю та вмінням донести свої думки до читачів. Ось так починає свій твір студенка четвертого курсу спеціальності корейська мова та література Юлія Шмуляк:

«There is a great opportunity for Ukraine to improve its relationship with Korea by leveraging its rich natural resources to support cooperative economic development and improve energy efficiency indicators. To capitalize on this opportunity, Ukraine will have to focus on key industries that are not only attractive for Korean business interests but are also important for its own economic progress as the economy emerges from the global downturn. Specifically, Ukraine should focus its efforts on invigorating specific manufacturing sectors and in improving infrastructure development through investments in roads, railways and shipping ports».

Студент п’ятого курсу тієї ж спеціальності висловлює свої думки у наступному ракурсі:

«The other way how we may cooperate seem to be using solar, wind and all kinds of renewable energy so that there will be no need to use expensive oil and gas. In the era of globalization there is an urgent need to do so providing better ecological situation and decreasing the global greenhouse effect. Korean culture has a long history, even in the energy efficiency. Every Korean knows that one of the best ways to keep one`s room warm is by using ondol system. Today by using infrared film which may be called an ancestor of ondol Koreans both keep their traditions and use modern approach which is safe for human and needs less resources (such as gas for power plants). Introducing this system for Ukrainians may cause both- income for Korean companies and introducing Korean culture. Today only some Ukrainians use this system. Another way for our countries is to introduce energy saving technologies which are already being used in Korea into Ukrainian society. Street lamps which are operated by using solar energy may be a good example of how efficient the solar energy is. Also by introducing into Ukrainian market water heating systems which heat water and the house only by using solar energy may be a success”.

Це все було тільки першою сходинкою до п’єдисталу. У другому етапі конкурсу студенти мали можливість помірятися знаннями у кореєзнавстві. Для проходження другого туру потрібно було знати традиції, культуру та історію Кореї, а також орєнтуватися в її політиці. Нижче ми подаємо декілька запитань, які допоможуть зорієнтуватися тим, хто виявить бажання брати участь у подібних конкурсах.
1) Яка героїня класичної корейської повісті стала символом жіночої вірності?
2) Чим славиться о.Чечжудо?
3) Який винахід, важливий для культурного життя всього людства було зроблено в епоху Корьо?
4) Які корейські скарби внесені до переліку памяток світової спадщини ЮНЕСКО?
5) Хто, за що і в якому році із корейських президентів отримав Нобелівську премію?
6) Коли було прийнято першу конституцію Південної Кореї?
7) Які прогресивні ідеї Седжона Великого ви знаєте?
8) Чому економічне зростання в РК має назву "Чудо на річці Ханган"?
Ведучим вікторини був Бондаренко І.П. Оцінювали відповіді студентів викладачі корейської мови та представники з посольства. Конкурс визначив шість остаточних переможців: два золотих, два срібних та два бронзових призери (по три учасники з першого та другого курсів, решта – з третього та четвертого курсів).
Золотим призерам буде надана можливість навчання за Корейською програмою для випускників з наданням стипендії, а решта переможців отримали грошові призи розміром 400 $ і 300 $ відповідно.




Прес-центр
Інформаційно-обчислювальний центр університету

© Всі права захищені 1995-2024