Новини

 

Друга Школа Соціального Лідерства

13.02.2017

З 6 по 9 лютого 2017 року у місті Буча Київської області пройшла Друга Школа Соціального Лідерства, організатором якої виступила новостворена кафедра факультету психології, – кафедра соціальної реабілітації та соціальної педагогіки. Керівник проекту – завідувачка  кафедри,  доктор психологічних наук, професор Олена Чуйко; методолог проекту – кандидат психологічних наук, доцент кафедри Анастасія Кунцевська.

Головним завданням Школи Соціального Лідерства є створення середовища для розвитку і підтримки талановитої студентської молоді, здатної продукувати соціальні зміни в країні.

Учасниками Зимової Школи стали студенти спеціальності «соціальна робота» – майбутні соціальні працівники, соціальні реабілітологи, соціальні педагоги.  Саме спеціалісти цього фаху мають бути готовими до зустрічі із новими викликами сьогодення: соціальною апатією, нівелюванням споконвічних моральних цінностей,  безробіттям, маргіналізацією окремих груп населення, екологічними катаклізмами тощо. У таких ситуаціях мають бути ті, хто здатен своєю діяльністю допомагати людям. Важливо – стимулювати бажання долати проблемну ситуацію, бачити нові привабливі і прагматичні цілі особистісного розвитку, залучати до повноцінного соціального життя і до суспільних процесів. Ця місія повинна належати соціальному лідеру, який є водночас  натхненником і організатором,  креативним менеджером і дипломатом, а ще проектантом гуманітарного середовища життєдіяльності особистості, яка прагне до самоактуалізації власних здібностей і потенціалів  у новій реальності.

Цього року  Школа була присвячена темі соціального підприємництва, як одній із перспективних технологій розвитку активної громадської позиції, спрямованої на соціальні зміни.

У роботі Школи взяли участь майстри своєї справи: Василь Назарук (менеджер Програми соціального інвестування Western NIS Enterprise Fund), Катерина Смаглій (директор Інституту Кеннана у Києві); Jean Pierre Wilken (засновник міжнародної організації CARE EUROPE, професор університету Utrecht, доктор наук з соціальної роботи) та інші.

Програму Школи було розроблено таким чином, щоб забезпечити всебічний розвиток учасників і задіяти усі способи мислення. Це завдання було вирішено організаторами Школи через постійну зміну форм роботи: презентації, інтерактивні лекції, групова робота,  соціальний театр, ігрові технології психологічно та діяльнісно-орієнтовані тренінгові практики, кіноклуб (де учасники могли аналізувати проблеми лідерства, конкуренції та соціальної ініціативи на кіно-прикладах), а також йога-сесії, де усі охочі могли опанувати техніки роботи зі стресом та розслаблення.

Школа не є комерційним проектом, найбільша вигода – розвиток проектного мислення, нестандартного бачення, соціальної відповідальності молодих лідерів  при постановці та вирішенні проблем  розвитку сучасного суспільства. Відбір учасників відбувався через конкурс мотиваційних листів, в яких майбутні претенденти описували свої проектні ідеї та шляхи їх реалізації в найближчому майбутньому. Двадцять учасників, які представили найбільш перспективні й оригінальні ідеї, отримали фінансову підтримку від  Благодійного фонду Ukraine Charity (Великобританія) та організаційну допомогу ГО «Соціальні ініціативи з охорони праці та здоров’я» (Київ).

 

 

Центр комунікацій

Інформаційно-обчислювальний центр університету

© Всі права захищені 1995-2018