Новини |
Tweet |
Міжнародна науково-практична конференція студентів, аспірантів та молодих вчених “Формування сучасної теорії та практики маркетингу в умовах глобалізації” |
|
---|---|
Конференція студентів, аспірантів та молодих вчених “Формуваннясучасної теорії та практики маркетингу в умовах глобалізації” 16 березня 2012 року о 10.00 на економічному факультеті Київськогонаціонального університету імені Тараса Шевченка відбудеться Міжнароднанауково-практична конференція студентів, аспірантів та молодих вчених“Формування сучасної теорії та практики маркетингу в умовахглобалізації” Увага! До 15 лютого 2012 року (включно) необхідно подати тези Вашої доповіді в електронному та друкованому варіанті у 602 аудиторію. Тези, отримані оргкомітетом до 15 лютого 2012 року, будуть видані окремим збірником. До тез обов’язково додається заявка на участь у конференції. Заявку та тези також необхідно подати в електронному вигляді (вислати на електронну скриньку у форматі Microsoft Word Document 97). Оргкомітет залишає за собою право відбору тез, які увійдуть до збірника. Тези, які не відповідають вказаним вимогам оформлення до розгляду не приймаються. Організаційний внесок конференції необхідно буде сплатити після прийняття тез до друку. Заявку на участь у конференції та статті просимо надсилати за адресою: 03022, м. Київ-22, вул. Васильківська, 90а, к.602, кафедра міжнародної економіки e-mail: konf_market_stud2012@ukr.net (файли називати із зазначенням прізвища автора, наприклад: zayavka_Ivanov.doc; tezy_Ivanov.doc. При відсиланні листа у полі «Тема» обов’язково необхідно зазначити своє прізвище з ініціалами та ВНЗ, наприклад: Іванов В.П. КНУ ім. Т. Шевченка) Реєстрація - до 15 лютого 2012 року. Додаткова інформація за телефоном: (044) 2579291, (067) 2161514 Пащук Лідія Віталіївна www.econom.univ.kiev.ua Вимоги до оформлення тез: Обсяг не повинен перевищувати 6000-8000 знаків (2 сторінки). Шрифт: Times New Roman, кегль 12; інтервал-одинарний. Поля: верхнє-2 см, нижнє-2 см, праве-2 см, ліве-2 см. Нумерація сторінок: від центру (внизу сторінки). Тези повинні містити: прізвище, ім'я, по-батькові автора, назву вищого навчального закладу, курс, спеціальність; прізвище, ім'я, по-батькові, науковий ступінь наукового керівника Список літератури подається в кінці тез (не більше 5-6 назв, переважно періодичних видань останніх років), складається за абеткою 10 шрифтом, Times New Roman. В тексті тез в квадратних дужках вказується лише порядковий номер джерела та сторінка(и) (напр.; [1, с.12-15]). Зразок ЗАЯВКА На участь у Міжнародній науково-практичній конференції студентів, аспірантів та молодих вчених “Формування сучасної теорії та практики маркетингу в умовах глобалізації” 16 березня 2012 року П.І.Б. __________________________________ Назва ВНЗ _____________________________ Спеціальність___________________________ Науковий керівник ______________________ Курс __________________________________ Назва секції, в якій бажаєте працювати ____________________________ Назва доповіді (тез)______________________ Поштова адреса ________________________ Телефон _______________________________ E-mail _________________________________ Увага! Всі позиції заявки мають бути заповненими! Прес-центр
|
© All rights reserved 1995-2024