Новини

 

Зустріч із завідувачем поліклінічного відділення №2 Київської міської студентської поліклініки

23.12.2016

23 грудня 2016 року пройшла зустріч адміністрації Університету, первинної профспілкової організації та Студентського самоврядування із завідувачем поліклінічного відділення.

З 1967 року студентів Університету обслуговує Київська міська студентська поліклініка, поліклінічне відділення №2 (вул. Ломоносова, 36). На сьогодні ця поліклініка надає медичні послуги близько 15 тисячам наших студентів, а також 5 тисячам студентів Національного університету біоресурсів і природокористування. До адміністрації Університету поступають скарги студентів на черги, відсутність спеціалістів вузького профілю та застаріле обладнання, але розширити діапазон послуг поліклініки Університет не може. Проблема полягає у тому, що будівля студентської поліклініки перебуває на балансі Університету, а от поставляти обладнання і забезпечувати поліклініку медичними кадрами може лише міська студентська поліклініка. На жаль, Університет не бере участі у формуванні цього кадрового складу і ніяк не може впливати на їхній підбір.

Щоб розібратися з цією проблемою була ініційована зустріч представників адміністрації Університету, первинної профспілкової організації, поліклініки та Студентського парламенту Університету. В обговоренні гострої проблеми взяли участь: проректор з науково-педагогічної роботи (виховна робота) Шамрай В.В., завідувач поліклінічного відділення №2 Київської міської студентської поліклініки Стебницька В.Л., начальник відділу по роботі зі студентами Собко В.М., заступник голови ППО по роботі зі студентами Щербина В.С., голова Студентського парламенту Університету Федорчук Т.В. та заступник голови Студентського парламенту Університету Гречка С.О.

Пояснюючи ситуацію Валерія Стебницька зазначила, що якість надання послуг поліклініки залежить від кількості персоналу, яка не зростає через недостатнє фінансування департаментом охорони здоров’я Київської міської державної адміністрації, у підпорядкуванні якого і знаходиться дана медична установа. Завідувач закладу запевнила, що будь-який студент у разі скарг та зауважень може напряму звертатися до неї особисто в кабінет №21, чи подати письмову скаргу на її ім`я та у встановлений термін отримати інформацію щодо вирішення проблеми.

Шляхом діалогу було обговорено ряд інших проблемних питань та досягнуті домовленості щодо координації спільних зусиль на покращення ситуації медичного обслуговування студентів Університету.

 Центр комунікацій

Інформаційно-обчислювальний центр університету

© Всі права захищені 1995-2024