Презентація книги «Герої – освітяни і науковці України»

26.04.2013
25 квітня 2013 року в читальній залі філософського факультету КНУ імені Тараса Шевченка відбулася презентація книги – «Герої – освітяни і науковці України». Книгу видано за підтримки Міністерства освіти і науки України, Національної академії педагогічних наук України, Інституту педагогіки НАПН України та Київського національного університету імені Тараса Шевченка.
У КНУ імені Тараса Шевченка працювали й навчалися люди, якими він пишається. Адже серед них почесне звання Героя присвоєно 51 особі. Зокрема, з нашою Alma Mater пов’язане життя 23 Героїв Радянського Союзу, 18 Героїв Соціалістичної Праці та 10 наших сучасників – Героїв України.
Ініціатором, упорядником і одним із авторів видання є Заслужений працівник народної освіти Украйни Олексій Андрійович Сай. Але, на жаль, через поважний вік він не зміг бути присутнім на презентації книги.
Про багатоплановий пізнавальний історико-документальний матеріал, що викладений у книзі, під час презентації, розповіли: один з упорядників видання, завідувач секретаріату Комітету Верховної Ради України з питань науки і освіти Борис Григорович Чижевський, автори опублікованих у книзі нарисів директор Астрономічної обсерваторії, кандидат фізико-математичних наук Володимир Михайлович Єфименко , професор кафедри політології, голова Ради ветеранів філософського факультету Федір Михайлович Кирилюк, заступник голови Ради ветеранів Міністерства освіти і науки України, кандидат історик Володимир Петрович Яковенко, доктор біологічних наук Тетяна Олександрівна Палладіна, доцент історичного факультету заступник голови Ради Ветеранів КНУ Галина Мефодіївна Кривошея.
Послухавши розповіді упорядників і авторів видання, стає очевидним, що опубліковані в книзі «Герої - освітяни і науковці України» біографії відомих учителів і вчених, відкривають світ героїчних освітянських звитяг, що надихають наших сучасників і ніколи не відійдуть у минуле.