Новини

 

Вступна кампанія вразила організованістю і чіткістю

08.09.2011


Я працюю на кафедрі полоністики Інституту філології з 2009 року. Влітку мені запропонували взяти участь у роботі приймальної комісії. Не дуже хотілося, бо довелося перервати відпустку. Але з великої поваги до свого шефа пана Радишевського я погодилась. І не пожалкувала. Вже на перших організаційних зборах я почула від пана Ректора багато цінної і потрібної інформації.Отож, мимоволі я стала іноземним спостерігачем під час приймальної кампанії 2011 року.
Отож, розповідатиму по пунктах.
1. Була приємно вражена чіткістю, фаховістю, якісною організованістю кампанії. Працювало 486 працівників КНУШ – і керівництво, і викладачі, і співробітники.
2. На зборах (які проводилися двічі) під керівництвом пана Ректора чітко, ясно окреслювалися завдання кожного працівника. Пан ректор підкреслював, що працювати з абітурієнтами та їхніми батьками треба ввічливо, людяно, негайно вирішувати проблеми, звертати увагу на кожну дрібницю. Мене вразило, що пан Ректор знає людей, їхні імена, у кого коли день народження. Це свідчить про велику повагу до людей пана Ректора.

Були чітко визначені дні години прийому громадян з керівниками університету, факультетів, інститутів. Чому я на все це звернула увагу? Тому що неодноразово брала участь у Приймальній кампанії у Польщі. Там організаторські збори проводилися постійним Головою приймальної комісії, який відповідав за все. Присутність не була обов’язковою. Участь у Приймальній кмісії брали тільки викладачі.

3. Великий плюс КНУШу, що під час приймальної кампанії було й медичне обслуговування. У західних університетах і в Польщі це вклика рідкість. Київський універитет показав приклад піклування про здоров’я працівників та абітурієнтів.

4. Під час приймальної кампанії працювали буфети та їдальні. Не кожен університет Польщі чи Європи може таким похвастатися. До речі, хочу висловину свою думку про їдальні Київського університету. Тут готують смачно, все свіже, а ціни не дорогі й ввічливе обслуговування.

5. Під час приймальної кампанії працювало й студентське самоврядування. Мене це здивувало. Маючи 15-річний стаж роботи в одному з польських ВНЗ, стажуючись в інших вишах Європи, я такого не зусрічала: студенти чергували, допомагали, підказували й консультували абітурієнтів і їхніх батьків. Це дуже вдала ідея.

6. Наступна новинка для мене – телефонна «Гаряча лінія», якою міг скористатися кожний абітурієнт. І вона діяла. В Європі «Гаряча лінія» використовується в інших галузях. І це знову великий плюс у роботі і для пана Ректора, і для університету.

7. Ще один плюс – використання різних технічних засобів, інтернет. Щодня – свіжа інформація про рейтинги.

8. Реєструватися можна було через інтернет. Втім, не всі люди в Україні довіряють інтернетові і вважають, що краще подати документи особисто. Але, на мою думку, за кілька років все зміниться, а значить і полегшиться робота приймальної комісії.

9. Наступний плюс у роботі – гуртожиток для іногородніх абітурієнтів.

10. Хто вступає поза конкурсом, має пільги – таке є і в європейських ВНЗ. КНУШ іде в ногу з європейськими вишами.

11. Пан Ректор звертав увагу на залучення на навчання іноземних студентів. Мудра і далекоглядна політика.

Отже, з вашого дозволу підсумувати усе вищесказане. Пан Ректор зазначив, що «приймальна кампанія 2011 року – це справа державної важливості». І вона у вас пройшла високоякісно, фахово. Вважаю, що у вас можна багато дечого запозичити і в організаційних методах, і в людських стосунках.

Бажаю Київському університетові наукових, творчих, організаційних успіхів, оптимістично дивитися в майбутнє, цінувати кожен день, а божа ласка хай завжди вас оберігає і допомагає.




Марія Каламаж, кандидат філологічних наук, доцент (Польща)

Прес-центр
Інформаційно-обчислювальний центр університету

© Всі права захищені 1995-2024